BESTELINFORMATIE

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op Olive & Mint? 

Olive & Mint biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:

• Bankoverschrijving (let op: de bestelling kunnen wij pas verwerken, zodra de betaling door ons is ontvangen)
• iDeal
• Mr. Cash/Bancontact
• PayPal
• Visa
• Mastercard
• Olive & Mint cadeaukaart

VEILIG BETALEN

Bij Olive & Mint gaan we uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw Olive & Mint account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamd 'extended-gevalideerd SSL-certificaat'. Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de (gecontroleerde en gevalideerde) bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen, naast het adres van de site. Hierdoor weet je zeker dat de site ook echt van Olive & Mint is.

BEZORGING

Hoe wordt mijn bestelling verzonden door Olive & Mint?

Olive & Mint verstuurt jouw pakketje doorgaans binnen 1-3 werkdagen, de artikelen die gepersonaliseerd worden hebben een levertijd van 3-7werkdagen. Voor Nederland & België hanteren wij, als je pakketje door de brievenbus past, standaard verzendkosten van €3,95. Past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan ontvang je van ons een track & trace code waarmee je jouw zending kunt volgen. De kosten van pakketpost bedragen €5,95. 

• PostNL brievenbuspakketje 
• PostNL pakketpost (met track & trace)
• Bpost 

Bestel je boven de €75? Dan zijn de verzendkosten gratis!

LET OP! Bestel je posters en/of drukwerk, deze worden altijd apart verzonden. Hiervoor hoef je uiteraard geen extra kosten te betalen. Dit wordt gedaan om beschadigingen te voorkomen. 

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Olive & Mint verzendt wereldwijd, de tarieven hiervan zijn verschillend. Informeer daarom naar actuele verzendkosten en levertijden, dit kan door een mailtje te sturen naar info@oliveandmint.eu. Vermeld duidelijk je adresgegevens en je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.

Kan ik mijn bestelling als cadeautje ontvangen?

Bij Olive & Mint kun je terecht voor cadeautjes voor mama's, papa's, broertjes, zusjes, vriend(innen) en meer. Wij pakken de cadeautjes met veel liefde en zorg in, daarnaast is er de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen. Vink dan even bij je bestelling 'cadeauverpakking' (+€1,95) aan en geef in een berichtje aan welke artikelen cadeautjes zijn. Je kan het cadeautje zelfs rechtstreeks bij de ontvanger thuis laten bezorgen, let dan wel op dat je het afleveradres aanpast. 

RETOURNEREN

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

• Het product is ongedragen/ongebruikt
• Voor artikelen uit de koopjeshoek kun je enkel een tegoedbon krijgen of ruilen voor een ander artikel
• Voorzie het product van de originele verpakking en pak hem met zorg in
• Voeg de pakbon/factuur toe aan jouw retourzending en meld het retour aan via info@oliveandmint.eu
• Wanneer wij jouw retourmelding hebben ontvangen, ontvang je van ons een verzendlabel. Afhankelijk van het formaat van het pakket zal dit een brievenbuspakket (€3,95) of gewoon pakket zijn (€5,95). Deze kosten worden ingehouden op het bedrag wat je van ons terugkrijgt.
• Na verwerking van je retour ontvang je het bedrag binnen 14 dagen retour

Nederland
Olive & Mint
Afdeling Retouren
Helftheuvelpassage 8B
5224 AP 's-Hertogenbosch
Nederland

België (en overige landen)
Olive & Mint
Afdeling Retouren
Reselt 19
3650 Rotem
België